Az új vezetőség, új reklámhadjárattal is jár, főleg hogy nem túl sikeres a cég mostanában. A reklámkampány az úgynevezett "be bold", amely kiemeli hogy, "eszközökre és nem játékszerre van szükségünk", valamint hogy a Blackberry "a megoldásokról és nem az elterelésről szól."
A Blackberry Messenger-t, és az üzleti szoftvercsomagot (is) előtérbe hozó marketingkampány igényes, és elgondolkoztató. Hiteles egy Blackberry-től hallani hogy legyünk komolyak, bár nekik van olyan termékük is ami pont ellentétes ezzel az elvvel (BB Playbook).
A Blackberry Messenger-t, és az üzleti szoftvercsomagot (is) előtérbe hozó marketingkampány igényes, és elgondolkoztató. Hiteles egy Blackberry-től hallani hogy legyünk komolyak, bár nekik van olyan termékük is ami pont ellentétes ezzel az elvvel (BB Playbook).
Egy gond van ezzel az egésszel. A komoly üzletemberek még mindíg BB-t használnak, akik pedig nem, azok szeretnek játszani, és játékszerként kezelni a telefonjukat. Ezzel a kampánnyal kicsit szürkének állítják be a 9900-as üzleti szériát, és nekem ne mondja senki hogy egy üzletember sem szokott játszani. Ők is emberek. A sok stressz mellett jóleshet néha egy kis Angry Birds.
Persze lehet nekik van igazuk, ez elválik hamarosan.
forrás
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése