Oldalak

2012. április 20., péntek

Samsung Galaxy S3, mostmár tényleg! (kacsa!)

Az elmúlt hetekben, rengeteg SGS3 pletyka látott napvilágot, amit szándékosan nem is hoztam le. Kezd elhatalmasodni az a fajta őrület, amit eddig csak az iPhone bejelentés körül lehetett tapasztalni. Az emberek kíváncsiak a legújabb, legerősebb Galaxy modellre.
Nem kell már sokat várni a hivatalos bejelentésre, ezért tűnik hihetőnek a mostani felbukkant kép, melyen elvileg egy SGS3 látható.
Égető kérdés, milyen hardverre számíthatunk. Nos, nem kell csalódnunk:
- 4 magos processzor 1,4GHz
- 720x1184 pixeles kijelző (mely egyben 320DPI-t jelent)
- 1GB RAM
- 2050 mAh akkumlátor
- NFC
- Android 4.0.3
- 16GB tárhely + MicroSD (!!!)
- 4,6" kijelző, ami tartalmazza a gombokat is

Tehát ez a Galaxy Nexus és a Galaxy S2 keveréke, mi nem meglepő tekintve, hogy mindkettő Samsung gyártmány. Azt kell mondjam, ez most megint durrantani fog, legalábbis hardveresen egész biztos. Örömteli, hogy kapott MicroSD foglalatot az újdonság, hisz lassan már trenddé válik Androidos vonalon is, a bővíthetőség elhagyása.

           Did the Samsung Galaxy S III just appear in Vietnam? (video)

                  
Friss: Az Engadget megkeresésére, a Samsung se megerősíteni, se cáfolni nem tudta a fentieket. "Kiderül, a hamarosan megrendezésre kerülő Samsung Mobile eseményen."

Kacsa! De azért nem csodálkoznék, ha hamarosan csendben kijönne egy hasonló Samsung készülék, mindenesetre az igazi SGS3-at ITT találjátok.

Via - engadget.com

2 megjegyzés:

  1. nem lesz gáz,ha teljesen máshogy fog kinézni?Én nem nagyon hiszem hogy ilyen alap lesz.Nekem s2 van,most cserélem le,nem tudtam note-ra,vagy megvárjam az s3-t.Hát ha igy néz ki az s3,akkor nekem nem kell..Szerintem annyira ügyesek akartok lenni a mobilvilágban,hogy k...vára elkapkodtátok!Bemutattok valami mást,csakhogy legyen hír...köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emlékszem, mikor az Iphone 4-ről jelentek meg képek bejelentés előtt. Mindenki azt mondta, fúúúj nekem ez nem kell, ez csúnya! Majd bejelentés után élőben megtekintve már egyáltalán nem volt gond a kinézettel, sőt!

      Nem biztos, hogy így fog kinézni az új SGS3, de itt egy videó, amiben egy be nem jelentett Samsung látható, tehát ez azért már jóval több, mint egy pletyka. Látszik, hogy a Galaxy Nexus és a Note elemeit is hordozza magán, én simán el tudom képzelni, hogy ilyen lesz a végleges változat, persze tévedhetek is. Meglátjuk, kinek volt igaza.

      Törlés