Oldalak

2012. április 6., péntek

Alkalmazás: Solar Battery Charger app!

Sokszor panaszkodnak az emberek, hogy okostelefonjaik csak 1 napot bírnak ki, azt is alig. Szerencsére van megoldás!
Kijött egy alkalmazás az Androidos piactérre, a Play-re, mely lehetővé teszi, hogy a képernyőn keresztül töltsük telefonunkat. Jelenleg a top új alkalmazások 5. helyén áll, értékelése 3.7(!).

Természetesen hatalmas kamu az egész, és láthatjuk, hogy mihez vezet, az ellenőrzöttség hiánya. A jóhiszemű felhasználók letöltik, majd beírják, hogy jééé nem működik. Emberek! Már hogy működne? Kellene hozzá egy napelem. Bocs, nem akartam lelőni a poént.
Mindenesetre, rengetegen töltötték le, és sokan a kommentek miatt adnak 5 csillagot az alkalmazásnak, ami azt jelenti, hogy a TOP kategóriákba is beveti magát, amit sok hozzá nem értő felhasználó is néz. Mivel az alkalmazás nem felel meg a leírásnak, hamar törölni, vagy módosítani fogják, tehát ez csak egy ékes példája annak, hogy mennyi baromság van az Android piacán.

Mindenesetre az alkalmazás arra jó (csak arra jó), hogy kicsit szórakozzunk a kommenteken, így jöjjön néhány gyöngyszem:

"This app is amazing. It really made my EVO3D work. All I did today is sit outside and played angry birds. Yet my phone has 100% of battery. Thank you for this great app. I hope you make a new app that will allow me to generate energy from wind power and maybe thermal as well"


"Lenyűgöző alkalmazás. Valóban működik az Evo3D-n. Egész nap csak kinn ültem, és Angry Birds-ön játszottam. A telefonom töltöttsége még így is 100%. Köszönet a remek alkalmazásért. Remélem elérhető lesz egy olyan változat is, mely a szélenergiát használja fel, vagy a hőenergiát." 5/5 csillag
------


"I used the gardening adapter to accelerate photosynthesis. My tomatoes were the size of bowling balls & corn as large as the kitchen table." 


"Egy kertészeti adaptert használtam, hogy növeljem a fotoszintézist. A paradicsomaim így bowling golyó méretűek lettek, és a kukoricáim így asztalméretűvé híztak." 5/5 csillag
------


"I couldn't get it to work and the sun blowed up my phone so I buys me a replacement phone. Tried again bloweded up my new phone so I tried with my wife's phone and now my sister's phone is broked. I'm gonna try one more phone better work this time!!!!"


"Nekem nem működött ráadásul a nap tönkretette a telómat, szóval vettem egy másikat. Újrapróbáltam, és ugyanúgy tönkrement, így megpróbáltam a feleségem, és a nővérem telefonjaival, de sajnos azokat is kikészítette a nap. Megpróbálom még egy telefonnal, remélhetőleg az már működni fog!!!" 5/5 csillag
-----


"Wow, I connected my prius to the USB with my phone, it cannot go fastest than 40km/h, but I've done 1000 km on electricity. THAT'S GREAT, THANKS YOU."


"Wow, csatlakoztattam a Priusomhoz (hibrid autó) a telefonom, ami alapból 40km/h-val képes menni, de így most 1000km/h-t tudtam elérni! Nagyszerű alkalmazás, köszönöm." 5/5 csillag.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése