Oldalak

2012. szeptember 23., vasárnap

Saját készítésű iPhone 5 Hands on videó

Megfűszerezve egy kis 4S összehasonlítással is.


Kipróbáltam az új iPhone-t, ami igazából nem hozta azt a WOOOW érzést, de azért kellemesen csalódtam. Úgy indultam neki az egésznek, hogy egy megnyújtott 4S-t fogok nyomkodni, és nem voltak túl nagy elvárásaim, ami egyébként kissé tévesnek bizonyult, ugyanis az iPhone 5 sokkal gyorsabb mint a 4S. Gyakorlatilag darabosak voltak a 4S animációi néhány helyen, míg az 5 szépen vitt mindent. Ez a felhasználói élménynek aztán adott egy lökést, így már eleve nem is csalódhattam volna. Viszont ami még jobb, az a pokolian gyors internet. Nézzétek meg, egyszerűen 1 másodpercen belül, minden ott van, míg a 4S azért elszenved vele.

Méret: nem rossz, de nem is a legjobb. A 4S sokkal jobban illeszkedett az én tenyeremhez, míg az 5-nél, azért nyújtogatni kellett az ujjam rendesen néhol. Oké, nekem nincs nagy kezem, szóval ez annyira nem mérvadó, de a 4S-t kényelmesebbnek éreztem.

A kijelző színei szebbek lettek, itt volt egy kis finomhangolás. Nagyjából ennyi, de érdemes megnézni a videót, mert az többet ér minden szónál.

A telefont a Fashion Street-i XMS-ben bárki kipróbálhatja.

5 megjegyzés:

  1. Elvileg már meg lehet, igen. De holnap már 100%, hogy kinn lesznek az XMS-ben (vagy más Apple resellereknél)...:)

    VálaszTörlés
  2. Én ma bementem oda, ahova te is (XMS Fashion Street) és a középső kör alakú asztalkánál csak három darab iPhone 4S volt kirakva.

    VálaszTörlés
  3. Ez elég érdekes, ugyanis 28. éjféltől már hivatalosan is lehet kapni, azaz már ki is lehet tenni a demó darabokat...
    Ha nem akarsz feleslegesen utazgatni, akkor szerintem dobj egy mail-t az info@xms.hu címre, és megmondják neked, hogy ki van-e rakva, de csodálkoznék ha holnapra még mindig nem lenne. (Lehet tényleg kopik a burkolat, és ezért rejtegetik??:)) Na jó, nem hiszem. Remélem tudtam valamennyit segíteni.

    VálaszTörlés