Oldalak

2013. április 15., hétfő

Facebook Home röviden

A csapból is ez folyt mostanság, hatalmas szenzációként bejelentette a kedves Facebook, hogy útjára indít egy Androidos launchert, mely segítségével közelebb kerülhetünk a barátainkhoz.
Oké, persze. De nézzük valójában mi ez az egész.

Hétvégén sikerült kicsit megnyomkodnom egy ilyen launchert, de hamar le is tettem inkább, egyszerűen idegesítően buta az egész. A háttérben futkosnak az ismerőseink képei, melyek sokszor azért elég pixelesen jelennek meg, nem mindenki fotóbajnok, na. De úgy az egész koncepciót nem tudom hová tenni.
Erről már kifejtettem rövid véleményem, inkább bemásolom mert kár sok karaktert pazarolni a próbálkozásnak:

"én grand x-en próbáltam és semmi értelmét nem láttam. ezt így kiadni, ennek egyáltalán eseményt csinálni nevetséges. nem egy kerek egészről van szó, hanem egy negyedrészt elkészült launcherről. a sokszor pixeles igénytelen képek futkosnak a lock screenen (mert nem modellek töltik fel a képeket..) ami azért nem oly jó látvány mint bármilyen alap háttér vagy live wallpaper.
oké, ha tovább gondolják, akár jó is lehet, de ez végleges termékként nem igazán értelmezhető."


Szóval ennyi a nagy Facebook világmegváltás egyenlőre. Az Play Store-ban egyébként csúfosat bukott eddig az egész, 5-ből 2 csillagot kapott átlagban, ami nagyon rossz eredmény.

(Viszont a HTC First kéne:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése